گنجشكك اشي مشي

انتخابات

1392/3/26 8:52
نویسنده : مامان اشي
400 بازدید
اشتراک گذاری

 

يك روز قبل از انتخابات از كنار ستاد آقاي قاليباف رد شديم  و در آنجا به تو آب پرتقال و استيكر كيتي دادند.

كلي كيف كردي.

شب انتخابات به همراه تو براي راي دادن رفتيم.

برگه را كه به من دادند گفتي بنويس قاليباف.

تصميم من ، نام روحاني بود.

براي اين كه سر به سرت نگذارم گفتم نوشتم قاليباف.

گفتي تو دروغ مي گي .ببينم.

برگه را نشانت دادم و جيغ زدي كه ديدي گفتم دروغ مي گي.اين كه ق نداره....

شروع كردي به ادا درآوردن و بهانه جويي كه مامان تو بايد بنويسي قاليباف.

آنها كه در حوزه بودند به سر و صداي تو با تعجب نگاه مي كردند و مي خنديدند.

خواستم يك برگه اضافه بگيرم تا تو روي آن اسم قاليباف را بنويسي.

گفتند ندارند.

من هم ناچار به تو گفتم.مامان جون مي نويسيم روحاني .مي خونيم قاليباف.

كلي خنديديم و به خانه برگشتيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا
30 تیر 92 8:50
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان شايان و پرنيا
2 مرداد 92 10:17
عزيزم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده ..لطفا براي ديدن عكسش به وبلاگم بيا و اگه خوشت اومد بهش راي بده مــــــــرسي