گنجشكك اشي مشي

مانلي و آرسين

1390/4/7 11:25
نویسنده : مامان اشي
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزيزم

تو فرزندي خيالي به نام آرسين داري و نقش يك مادر مهربان را به خوبي برايش بازي مي كني. گاهي كه با هم به پارك مي رويم، تاب خالي را تكان مي دهي و آرسيني را كه من نمي بينم ،روي تاب تاب مي دهي.از دوست روان شناسم در اين باره پرسيدم .گفت اين شخصيت زاده تخيل توست و من به عنوان مادرت بايد او را بپذيرم و باور كنم تا تو دچار استرس نشوي و به من بيشتر اعتماد داشته باشي . به نظر مي رسد ،آرسين فرزند تخيلات و آرزوهاي فرداي توست.بايد با تو آشناتر شوم عزيزك نازنينم.تا آنجا كه من دريافته ام،تو با كلمه و موسيقي رابطه احساسي و شعوري عميق  و زيبايي  داري .تخيل،موسيقي و كلمه در كنار هم مي توانند زاينده هنر حقيقي باشند و من اميدوارم  در روزي نه چندان دور ،تو را ر جامه برازنده هنر به تماشا و حظ بنشينم.

                                                                                  بوسه اي براي تو

                                                                                     مامان اشي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مسیح
7 تیر 90 14:15
ما هم ارسینه مانلی جونو...می شناسیم...مامانش... همه ی نی نی ها تو یه دوره ای از سنشون...یه دوست خصوصی دارن...حالا هر بچه ای به نوعی قربون مانلی... اگه مایل به تبادل لینک هستین.. با همین اسم ( مسیح مقدس ) لینکم کنین...یه خبر بدیم ..منم بدونم با چه اسمی دوست دارین لینکتون کنم... ممنون