گنجشكك اشي مشي

روز تو

1390/7/16 10:24
نویسنده : مامان اشي
582 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گنجشککم . روزت مبارک باشد.برنامه ویژه ای برای امروزت تدارک ندیده ام.دلیل آن گرفتاری هایی است که اصلا دوستشان ندارم و عجبا که آنچه دوست ندارم ،می تواند تو را که بسیار دوستت می دارم،از ذهن من دور کند.

امروز روز جهانی توست عزیزکم، و من از موقعیتی که در این جهان برایت ایجاد کرده ام راضی نیستم ابدا.

گاه برای خرید یک جوراب شلواری ویژه و منحصر به فرد یا خرید کفشی خاص ،تمام شهر را زیر پا می گذارم.اما نمی دانم دارم با سرنوشت و زندگی تو چه می کنم.آیا  موقعیت زمانی و مکانی که من برایت ایجاد کرده ام،تو را به آنچه می خواهی ،خواهد رساند؟آیا ممکن است آنچه من دارم یا ندارم،در سرنوشت تو خط ناموزونی بکشد؟

پیش از اینکه ازدواج کنم با خودم می اندیشیدم هرگز فرزندی به این دنیا نخواهم آورد و اگر شرایط مناسبی داشتم ،فرزند نیازمندی را تحت حمایتم می گرفتم تا در کم کردن آشفتگی های جهان ،سهمی هم به من برسد.به هر حال حاصل ازدواج من ،مهمانی تو در این دنیاست و امیدوارم هرگز شرمنده ات نشوم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمونی ها
16 مهر 90 13:05
روزت مبارک ناز گلی