گنجشكك اشي مشي

سيندرلا بهتر است يا آناستازيا

1390/8/22 14:15
نویسنده : مامان اشي
597 بازدید
اشتراک گذاری

برايت سيندرلاي 1و 2 و 3 را گرفتم و در كنار هم تماشا كرديم.بعضي معاني و واژه ها را برايت توضيح مي دادم تا فيلم را كاملا دريافت كني.مفاهيمي مثل پسر حاكم ،شاهزاده ،ازدواج و...

فيلم كه تمام شد ،گفتي"از سيندرلا خوشم نمي ياد ." و گفتي كه "مامان من آناستازيا هستم ."گفتم "آناستازيا دختر خوبي نيست.سيندرلا را اذيت مي كند .زشت است. و..." عصباني شدي و حالي ام كردي كه من هم بايد از آناستازيا خوشم بيايد و سيندرلا را دوست نداشته باشم.

ديروز دوباره با تو نشستيم و سيندرلا را تماشا كرديم . اين بار احساس كردم تو بهتر از من داستان را درك كرده اي كه از سيندرلا خوشت نمي آيد.دختر فقيري كه با موش ها و ديگر حيوانات خانه در اتاق زير شيرواني زندگي مي كند و هيچ امكاناتي در اختيارش نيست.فقط بايد مدام به اهالي از خود راضي خانه سرويس بدهد .بشويد و بپزد و تميز كند و چشم بگويد .درحالي كه آناستازيا فقط دستور مي دهد . اگر چه زيبا نيست همه خواسته هايش به سرعت پاسخ داده مي شود. سيندرلا را فقط معجزه اي احمقانه مي تواند از فلاكت و بدبختي نجات دهد در حالي كه آناستازيا نيازي به معجزه ندارد و حتي مي تواند عصاي جادويي فرشته نجات خنگ فيلم را بدزدد و شاهزاده را جادو كند و سيندرلا را دوباره به بدبختي هايش برگرداند.

وقتي فيلم تمام شد با همه علاقه مادرانه ام بغلت كردم و بوسيدمت و گفتم :تو نه سيندرلايي نه آناستازيا .فرشته اي كوچك و خواستني هستي به نام مانلي .دوستت دارم و بوسه براي تو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)