گنجشكك اشي مشي

تولدت مبارك دلبركم!

1390/5/12 10:48
نویسنده : مامان اشي
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

زيباترين لحظه زندگي من ،لحظه اي است كه چشمم افتاد توي چشم هاي سياه و عجيب تو! زمان زود

گذشت دلبركم.تو اكنون چهار ساله اي و در نظر من به اندازه پلك زدني گذشته است.وقتي به زندگي ام

آمدي،چيزي در دلم جوشيد و خروشيد .به گمانم خود خود زندگي بود كه درك و دريافتش كردم.براي تماشاي

تو در جامه هستي ،به هزار سال زمان نياز دارم.پيش چشم هام قد بكش تا من تو را بنوشم و زندگي ، تو را .

هستم تا باشي . به من فرصت بده تا دوست ترت داشته باشم. تو پري واره خدا را در دلم مي نشاني.

دست خدا را مي بوسم كه با تو مرا به عشق و زندگي رسانيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کيانا
21 شهریور 90 8:04
شرمنده مانلي جونم شديم که کوتاهي کرديمو براي تبريک تولدش دير سر زديم....مارو ببخش وهرچند ديره تبريک مارو بپذير...دوست داريم تا آخر دنيا.اينم يک عالمه بوس از طرف کيانا
مامان نيروانا
27 شهریور 90 10:07
ما امروز به مانلي رسيديم ولي اميدوارم دير نباشه. براي رسيدن هيچگاه دير نيست همانطور كه براي نپاييدن و نماندن هميشه زود است. تولد فرشته كوچولومون مبارك باشه. امروز تولد دوستي مانلي و نيرواناست و همين مهمه. از قلم و احساس زيبات خيلي لذت بردم و كيفور شدم مامان عزيز. دلم ميخواد همه ي پستهات رو بخونم. باز هم به ما سر بزن. با اجازه لينكتون كردم تا پيوندمون مبارك باشه.