گنجشكك اشي مشي

بدون عنوان

1390/12/5 11:34
نویسنده : مامان اشي
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پدر جان گفت

این همه عروسک را از جلوی دست مانلی بردار...

خسته می شود بس که می خواباندشان و لباس تنشان می کند و باهاشان حرف می زند...

 کلی هم اتاق را به هم می ریزد....

 

به توصیه ی  پدرجان عمل کردیم

 

وقتی خواب بودی

عروسک های تکراری و چند تا عروسک فرعی را در یک ساک گذاشتم

و در جایی پنهان کردم

 

فردا صبح تا چشمت را باز کردی گفتی

مامان

سارا و لیگو و داداش دلمین و خواهرش و چند تا دیگه عروسکام نیست.

می خوام بخوابونمشون.

 

کلی خندیدیم


و پنج دقیقه بعد

همه ی عروسک ها از جمله دلمین و داداش و خواهر و جد و آبایش

وسط اتاق خوابیده بودند

و تو مشغول گفت و گو و زندگی با آنها بودی...

دوستت دارم زندگی

دوستت دارم مانلی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

کلئوپاترا
7 اسفند 90 0:53
عجب نمکی دارد این دختر اگر ببینم یک دل سیر می بوسم اش
ilijoon
15 اسفند 90 16:24
سلام من تازه با وب شما آشنا شدم وب خيلي قشنگي داريد دخملتون هم مثل وبش زيباست خوشحال ميشم باهم دوست باشيم بهم سر بزن
ilijoon
26 اسفند 90 20:41



عزیز
آدرس شما مرا به وبلاگتان نمی رساند
لطفا آدرستان را برای من بگذارید
مامان نيروانا
28 اسفند 90 11:47
سلام اشي عزيزم، آهوَكي كه ديگه تو وبلاگ آهوَك نمي نويسه. اومدم بهار رو بهارونه بهت تبريك بگم. به تو و گنجيشكك نازت كه خودِ خود بهاره. تو دلمشغولياي نابت به ياد ما هم باش. بهارت صورتي باشه الهي
مامان آرمان
28 اسفند 90 22:53
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز پیشاپیش سال نو را بهتون تبریک میگیم و امیدواریم سالی خوب در پیش رو داشته باشید
مامان احسان
14 فروردین 91 17:26
سال نو بر مانلی عزیزم مبارک.. لبت همیشه پر لبخند..
نگین مامان رادین
1 اردیبهشت 91 12:58
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 12:21
مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان روز مادر بر شما مبارک
مامان سانای
30 اردیبهشت 91 12:28
مامان اشی چرا وب مانلی را آپ نمی کنی؟
zeinab
7 خرداد 91 7:56
سلام حالتون خوبه؟ چرا وب مانلی جون رو آپ نمی کنی؟