گنجشكك اشي مشي

خواب خدا

1390/11/23 11:17
نویسنده : مامان اشي
662 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديشب از من پرسيدي

مامان

خدا وقتي خوابه

باز هم مي تونه ببينه؟

 

چند روز پيش هم گفتي

مامان خدا مي تونه بره توي تلويزيون؟

 

به نظر مي رسد در مهد جديدت (مهد دلارام )

بيشتر به خدا و مذهب مي پردازند

نمي دانم جهان بيني تو را كدام يك از اين اطلاعات و آموزش ها شكل خواهد داد.

درهر حال اميدوارم

از ميان اين دانسته ها

بهترين راه را براي زندگي ات انتخاب كني

و راهي كه برمي گزيني

تو را از رنج و ناتواني دور نگاه دارد

دوستت دارم بسيار

و نمي داني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نيروانا
24 بهمن 90 10:44
اشي جونم! مامان ماه زيبا! سلام، امروز دلم هوات رو كرده بود رفتم سراغ آهوَك، ديدم بدرود گفتي دلم ريخت ولي اومدم اينجا و از اينكه ميبينم هستي خيلي خيلي خوشحالم. مثل هميشه شعرهات رو نوشيدم و حظ كردم. دست و دلت دُرُست بانو ببوس ماهت رو
...
30 بهمن 90 12:20
قشنگ ترین هارو برات آرزومندم مانلی خوشگل
مامان احسان
30 بهمن 90 13:35
قالب جدیدت مبارک من بیشتر وقتا خواننده خاموش وبلاگ اشی مشی هستم ببوسش فرشته نازتو
کلئوپاترا
3 اسفند 90 22:08
این عکس با لباس آبی را که مانلی دستش را به طرف دوربین دراز کرده زیاد دوست دارم. شیرین ترین عکسی ست که از او دیده ام. از طرف من این فرشته ی کوچک را ببوس بانو دلتنگ ام این روزها زیاد نیستی بانو باش !