گنجشكك اشي مشي

زندگي با طعم مانلي

1390/2/25 12:26
نویسنده : مامان اشي
434 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزک سیاه چشمم!

من دنیا را دوست نداشتم و از ته دل خندیدن را نمی شناختم. اهل غمبارگی بودم . خیال می کردم شادی یعنی ناآگاهی .حالا اما با حضور تو زندگی برای من طعم شادی و دلخوشی دارد . نمی دانی چه مفهوم عظیم و زیبایی از زندگی برایم به همراه آورده ای. ممنونم که ذائقه مرا به طعم حقیقی زندگی آشنا کردی.ممنونم دخترم که خدا زندگی را با دست های کوچک و زیبای تو به من از نو هدیه کرد.دوستت دارم زیاد مانلی ! و تو تا مادر نشوی هرگز معنای احساس ژرف مرا درک نخواهی کرد.باز هم دوستت دارم و دعا.

 

                                                                                                           مامان عاشق تو

                                                                                                             اشرف باقری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)