گنجشكك اشي مشي

جايزه‌ي تو براي من!

1390/9/12 15:58
نویسنده : مامان اشي
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

كتاب فارسي آموز ادبي (قصه هاي نخودي) را خيلي دوست داري.كتاب حجيمي است و خواندنش وقت گير.

گفتي برايت بخوانم.كار داشتم.گفتم :"يك كم برات مي خونم."گفتي: "ماما اگه همه ي نخودي رو برام بخوني

،مي ذارم علي رو بغل كني."علي محبوب ترين عروسك توست.به حساب خودت،پاداش بسيار بزرگي برايم در

نظر گرفته بودي.همه ي كتاب را نخواندم و نگذاشتي علي را بغل كنم.حتي نگذاشتي بوس اش كنم،عزيزم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه خداکرمی
12 آذر 90 18:49
سلام یه عاااااالمه حوض نقاشی رو گشتم تا این گنجشکک عزیز رو پیدا کنم .... آرزو میکتم مانلی ترین دختر دنیا بشی
كلئوپاترا
12 آذر 90 21:02
آخ عزيزم .. بوس بوس بوس ... اختصاصي براي مانلي
مامان کيانا
19 آذر 90 8:33
سلام به مانلي عزيزم ومامان گل ومهربونش...خيلي دلم براتون تنگ شده بود....خوشحالم که افتخار سرزدن دوباره رو به شما پيدا کردم....ميبوسمتون


سلام و شادي و بوسه