گنجشكك اشي مشي

با تو از خدا چه بگویم عروسکم؟

1390/8/16 0:00
نویسنده : مامان اشي
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

داشتی لیمو شیرین می خوردی.برش های لیمو را می دادی دست من که هسته هاش را در بیاورم.

پرسیدی:

مامان چرا لیمو شیرین دونه (هسته) داره؟

گفتم:

برای اینکه لیمو شیرین تموم نشه.اگه این هسته رو توی باغچه بکاریم،درخت لیمو در میاد و لیمو می ده.این طوری هیچ وقت لیموشیرین تو دنیا تموم نمی شه.

سکوت کردی و مشغول خوردن شدی.پنج دقیقه ای گذشت و دوباره پرسیدی:

مامان...تو گفتی ما رو خدا آفریده.پس خدا رو کی آفریده؟

بوسیدمت و گفتم:

مامانی این سوالت خیلی سخته.من بلد نیستم جوابتو بدم.بزرگ که شدی می ری دانشگاه و استادت جوابتو می ده .اون بلده.

به راستی من نمی دانم چه تصویری از مذهب در اندیشه و دل تو ایجاد کنم.گاهی حیرت می کنم از پرسشهای بزرگی که از مغز کوچولوی تو بیرون می تراود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاس
16 آبان 90 0:25
سلام خیلی اوقات خوبی دارین و عجب دختر خانم گل وباهوشی مشخصه که این سوالات نیازبه تفکرکردن ونیز آموزش دیدن داره تا بتونیم درحد اونها جواب بدیم خوشحال میشم بیایین به وبلاگ منم سربزنید ونظرتون را بگین تا بتونیم به هم کمک کنیم به نظرم بحث خیلی خوبیه که میشه روش فکر کرد من از باباحسن میپرسم وجند تا مامان دیگه ببینم موافقن روی این موضوع بحث کنند یاعلی
مامان یاس
16 آبان 90 0:25
اوه یادم رفت من شما مامان مهربون را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید تا بهتر بتونیم به هم سربزنیم
كلئوپاترا
17 آبان 90 17:50
اينجا را كه مي خوانم دلم هواي بچه مي كند هواي كودكي شبيه دختر تو شبيه مانلي نازت چقدر شيرين مي نويسي