گنجشكك اشي مشي

شكلاتي كه ستاره ات را گرفت

1391/8/28 9:29
نویسنده : مامان اشي
368 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز پيش:

گفتي: مامان، امروز ستاره هام 19 تا شد.

به ازاي هر كار شايسته‌ي ‌تشويق، از معلمت يك ستاره مي‌گيري.

با شوق و هيجان ادامه دادي: اگر ستاره هام 20 تا بشه، برچسب مي گيرم

يك روز پيش:

پرسيدم:مانلي! ستاره نگرفتي؟

با نگاهي كه در آن خنده، شيطنت و كمي پشيماني پيدابود، گفتي:گرفتم، ولي كار بد كردم،

خانوممون ستاره‌مو ازم گرفت.

با تعجب گفتم، چرا؟

گفتي:آخه سر كلاس خوراكيمو خوردم.

گفتم:خوراكيت چي بود؟

گفتي: آب نبات.

گفتم: چرا خوردي؟

گفتي: آخه گشنه م بود.

گفتم : خانومتون چي گفت؟

گفتي: خانوممون گفت خوراكيتونو بايد زنگ تفريح بخوريد.

دلم غنج مي رود براي دغدغه هاي كوچولويت.

امروز:

دويدي به سمت آغوشم و گفتي: خانوممون ستاره مو پس داد!

بوسيدمت و گفتم، چطوري؟

گفتي:  وقتي خانوم پرسيد، اين كلمه اولش چه صدايي داره، من و دوستم با هم گفتيم ن.

خانوم به دوستم ستاره داد.ستاره ي منو هم گذاشت سر جاش.

معلمت به تو خواهد آموخت كه به دست آوردن امتياز در زندگي شيرين،  اما نگاهداري آن

سخت خواهد بود.


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)